الأربعاء، 6 يناير 2016

تحميل ادهم سليمان - اغنية اسمى - كلمات | Adham Seliman - esmi

تحميل ادهم سليمان - اغنية اسمى - كلمات | Adham Seliman - esmi

ادهم سليمان - اغنية اسمى - كلمات

لتحميل اغنيه اسمى برابط سريع ومباشر


ادخل الى رابط التحميل واضغط على تنزيل

كلمات اغنيه اسمى غناء ادهم سليمان

اســمى يفرق فى ايه ويــاكى أنا حد 
عاشق و لقاكى أنا انـسـان عمــرى
 لو ألف عام فى عينيكى بلاقينى طفل و بلاقيكى دفا و أمـان
 أنا عندى لعينيكى كلام محدش غيرى فى الدنيا يقوله
 فى يوم من الايام ليكى أو لناس تانية و لو كل الكلام اتقال
 عينيكى فى غربتى موال هخلق منه معنى جديد معنى فاق
 كل الخيال انا زادى فى هواكى الشوق و زوادى و أنا المعشوق
 و انتى الشمس مهما تغيب تانى تنورى الدنيا و همشيلك 
بلاد الله و هحكى لكل خلق الله عن سيرة هوا عاشق عن تايب الى مولاه 
انتــــــــــــــــــى .. انتى موجه عاليه جدا .. وبرغم انى ف السباحه مش 
غشيم ... بس بارادتى غرقت فيها .. انتـــــــــــــــى .. انتى زى الارض تمام وانا
 منك ... شايلانى وانا عايش .. حاضنانى لما بموت .. منك وليكى بعود  

Download-Song-Adham-Seliman-Esmy-Listen-Lyrics

1 التعليقات:

ترميم منازل كشف تسريبات مياة