الأحد، 11 ديسمبر 2022

تحميل أغنية ستو أنا - أكرم حسني - مسلسل مكتوب عليا - كلمات

 تحميل أغنية ستو أنا - أكرم حسني - مسلسل مكتوب عليا

تحميل أغنية ستو أنا - أكرم حسني - مسلسل مكتوب عليا

 أغنية ستو أنا - أكرم حسني - مسلسل مكتوب عليا

كلمات أغنية ستو أنا - أكرم حسني

ايه يا ستو اناستو انا قلبي برتقال بسره ملكك وانت حرهتعصريه عصيرقلب كمترايه ناشفه بس فيها بذره بتحب بضميرقلبك بطيخه صيفي قرعه بختي وكيفي قرعه والبطيخ كتيرالله قلبي اناناس شرائح دايخجاي رايح من كثر التفكيرفاتح شباك فاتح شيشيالوقت في بعدك ما مشيشوبتقولي ها تيجي مابـ تجيش ما يدق شيء النوماه يا نسمه صيف جايبه طراوة قلبياتعور منك وأووامحتاج اتعالج يتداوى بالميكرو كرومقلبي حرنكش
في مزازه وانت في اللا زازةما بتهزر يش قلبككوكونت ثمره انت حلوه قمره ما بتكرريشقلبك قرعي يمد لبرة والجنازةحاره والميت ما فيشقلبك مش مش ها اسيبه وهجري وراء اجيبه لوكان في العريش
فاتح شباك فاتح شيشي الوقت بعدك ما مشيشي بتقوليهتيجي ما بتجيش وما يدخلش النوماه يا نسمه صيف جايبه طراوة قلبه اتعورمنكوا محتاج!! يتعالج . دواء بالميكرو كروموهي ستو انا ستو انا هي ستو انا وانا ايه

تحميل أغنية ستو أنا - أكرم حسني - مسلسل مكتوب عليا - كلمات
أغنية ستو أنا - أكرم حسني

 تحميل أغنية ستو أنا - أكرم حسني - مسلسل مكتوب عليا


لتحميل اغنية أغنية ستو أنا - أكرم حسني برابط سريع ومباشر

0 التعليقات:

اغانى سمعنا

إرسال تعليق

ترميم منازل كشف تسريبات مياة