الأربعاء، 16 مارس 2016

اغنيه محمد عدوية - انا تاجك وسلطانك - كلمات | song Mohamed Adawia - Ana Tagk Wsltank

تحميل اغنيه محمد عدوية - انا تاجك وسلطانك - كلمات | song Mohamed Adawia - Ana Tagk Wsltank 

تحميل,استماع,أغنية,محمد عدوية,انا تاجك وسلطانك,كلمات,MP3

لتحميل اغنيه انا تاجك وسلطانك برابط سريع ومباشر


ادخل الى رابط التحميل واضغط على تنزيل

كلمات اغنيه محمد عدوية - انا تاجك وسلطانك

أنا تاجك وسلطانك وتحت أمر معاليكي
أنا تايه لقى العنوان
أنا حارس على بابك، تصحي تلاقيني قدامك
أنا جبنك في كل مكان
أنا كاتم لأسرارك، أنا معجب بأفكارك
أنا بيتك، أنا دارك، أنا أصلي بموت فيكي
أنا تاجك وسلطانك وتحت أمر معاليكي
أنا تايه لقى العنوان
أنا حارس على بابك، تصحي تلاقيني قدامك
أنا جبنك في كل مكان

من كلمات:ياسر حسنين
ألحان:محمد عدوية

song - Mohamed Adawia - sm3na - 6arbyat - dndnha - mawaly - l7n - nogomistars - melody4arab - tarabyon - nghmat - youtube - anghami - 6arab - lyrics - Download - Msryh - Sa7eb Al - Sa3ada

0 التعليقات:

اغانى سمعنا

إرسال تعليق

ترميم منازل كشف تسريبات مياة